San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van langegj - WaarBenJij.nu San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van langegj - WaarBenJij.nu

San Francisco

Door: GJ

21 November 2010 | Verenigde Staten, San Francisco

Op vrijdag 19-11 vertrokken naar San Francisco, een lange vooral vliegdag via Washington. Kom 's avonds in SFO aan zonder vertraging. Het regent pijpestelenGa meteen naar het hotel. Krijg een gratis upgrade naar een hoge verdieping met uitzicht op de baai.
Zaterdagmorgen 20-11 vroeg op. Ontbijtje bij de Subway en wandelen maar. Ferry Building en zo langs de baai naar Market en Fisherman's Warf. Het weer is gelukkig goed, de zon komt door. Fisherman's Warf is erg leuk, spot ook nog wat zeehonden. Wandel dan helemaal door tot bij de Golden Gate Bridge. Tijd voor een 'Frank Dog' en pauze. Wandel dan de Golden Gate Bridge over, fanatstische uitzichten over de baai, Alcatraz en de stad! Weer een pauze aan de andere kant en pak de hop on/hop off bus terug naar Fisherman's Warf. Besluit de hele ronde te doen, langs Union Square, Chinatown, Fulton Street. Maar het weer wordt slechter, ga onder in de bus zitten en niet veel later komt de regen er met bakken uit. Ga aan het einde van de rit snel iets eten en pak de tram terug richting hotel. Moet nog wel een eindje lopen en wordt zeiknat. Maar vroeg gaan slapen.

• 21 November 2010 - 18:50

Tante Xeen(haha):

zult mijn e mail wel niet meer ontvangen hebben.Kunt wel zien waar de centen zitten.
    Maar ik(en natuurlijk ook Onkel Fer) wensen jouw een super geweldige verblijf aan de andere kant. Vooral op dat mooie HAWAI!!! en wie weet kom je wel terug met een mooi "hawaiinetje"terug.
    Dikke kus xxxxx

• 22 November 2010 - 11:20

Yvonne:

Volgens mij had je ook regen in Miami....Wat is dat nou, overal waar de lange komt regent het:) Je kan beter standaard een regenpak inpakken als je op reis gaat. Maar in ieder geval veel plezier en hopelijk wordt het weer beter.

heel veel groetjes Yvonne

• 23 November 2010 - 06:33

Babs:

Hey Gert-Jan,

klinkt allemaal erg goed! Ik wens je heel veel plezier!

groetjes Babs