Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van langegj - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van langegj - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: GJ

04 April 2012 | Australië, Sydney

Zondag 1 april en maandag 2 april
Vertrokken vanaf Schiphol mete en uurtje vetraging, scheelt weer een uur wachten in Singapore. Aardige buurman uit Maleisie, die net in oa Ierland is geweest. Gespreksstof genoeg dus! Na een lange reis kom ik maandagavond laat aan in Sydney, meteen naar het hotel, douchen en slapen.
Dinsdag 3 april
Heb een kamer met uitzicht op Darling Harbour gekregen, na een klein probleempje bij het inchecken. Fantastisch uitzicht op Darling Harbour en het weer is ook heel goed: 26 graden en zon. Wandel richting China Town, Darling Harbour en naar het Sydney Aquarium, waar ik om 12.00 met collega Menno en vriendin Lucy heb afgesproken. We wandelen rond Darling harbour, kletsen uitgebreid over hun trip, leggen aan bij Starbucks en pakken uiteindelijk een ferry naar Circular Quay. Onder de Harbour Bridge door en zicht op het Opera House! We lopen naar de Botanic Gardens, relaxen daar en nemen dan afscheid bij Circular Quay. Was een leuke en hele gezellige dag!
Woensdag 4 april
Om 10.30 met Jamee, die ik samen met vriend Brad nog ken van mijn trip naar Fiji in 2009, afgesproken om een cliff walk van Bronte Beach naar Bondi Beach te doen. Mnenno en Lucy willen ook wel mee en het eis een zeer leuke wandeling. Fantastische uitzichten, het weer is nog iets beter dan gisteren. We lunchen in het gras voor Bondi Beach, gaan dan het strand op, zonnen weer in het gras en belanden uieindelijk op een terras wara het zeer goed toeven is! En we na een paar pilsjes weer verder gaan. Afscheid van Menno en Lucy genomen bij Bondi Junction en 's avonds met Jamee en vriend Brad afgesproken om iets te gaan eten bij Darling Harbour. Uitzicht is mooi, eten goed en we borrelen gezellig na met een paar local Beers! Zeer gezellig! Bij het afscheid moet ik de volgende keer (en die gaat er komen) toch maar bij hun blijven logeren, scheelt me weer een (duur) hotel!

• 04 April 2012 - 12:48

Vonneke:

Ik lees wel weer dat je het weer goed naar je zin hebt! Veel plezier nog!

• 04 April 2012 - 13:12

KG:

Bondi Beach Burger?

• 04 April 2012 - 13:15

Hanneke:

Zat te wachten op je leuke verslagen...daar zijn ze weer! Geniet!!!

• 04 April 2012 - 23:05

Men En Luus:

Hey GJ,

Het was zeker heel gezellig! Moeten we de volgende keer weer doen hahaha. Goeie vlucht naar Ayers Rock en we wensen je nog onwijs veel plezier de komende weken. Helaas zit het er voor ons morgen weer op :(
    We blijven je volgen op je site en see ya back in Holland!

• 05 April 2012 - 10:12

Petta:

Hey Toldo,

Nog last gehad van de schaarsgeklede dames die naar Armin v Buren waren geweest? whahaha wat een bedoeling was dat s'morgens op Den Bosch CS!!Ok mooi..s,morgens 07.30u en dan al die hotpants en andere kansloze outfitjes...lol

Veel plezier in Australie!!

Groeten Robbie&Conny en van de kleine smurf ( Luna..)

• 06 April 2012 - 10:15

Olaf:

Hoi Lange,
    leuk om weer je reisverhalen te lezen. Geniet van het wonderschone Australia!!! Hoop dat ik dit jaar ook nog die kant op kan.

• 07 April 2012 - 18:47

Tante Ria:

Hoi Gert-Jan

Het is wederom harststikke leuk om je verslag te lezen, ook je pa geniet ervan
    je krijgt de groeten van hem alles is ok en ook de groeten van ons

ome Dik en tante Ria

• 08 April 2012 - 16:55

Sharon:

Ha GeeJee,

Klinkt weer goed allemaal! Geniet van alles,veul plezier wor!

Groetjes van ons

• 08 April 2012 - 22:34

Jill:

Heerlijk om je verhalen weer te lezen. Kijk alweer uit naar de volgende. Veel plezier in Down Under.